Mededeling

Collapse
No announcement yet.

�� Pure Kush ��

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: �� Pure Kush ��

Tneon setje 2x36watt,42euro lampen incl.(growc3nter-noord Amsterdam)
    Tafelventilator 15euro
    Een kas,die liefst wit is vanbinnen (of je plakt er radiatorfolie in) en je staat al een heel eind verder,heb je nog 40euro over voor voeding en wortelstimulator

Comment

Nu nog zeeer slecht ingericht
      Attached Files

Comment

Woon in Gent België dus kan ik ook in Brico gaan kijken voor zulke lampen? En heb ook al een timer

Comment

Als je een mooi kastje hebt en wat handige vingers lukt zoiets hoor.

Lees je een beetje in over kweken met TL/Tornado's of T-Neon.
          Maak ventilatie door pc fans te kopen (bijna gratis op 2ehands sites) en zoek jezelf een aantal oude gsm-stekkers.
          Nu nog een beetje inlezen over de temp, medium, voeding en verdere zorg en je kunt beginnen.

EDIT: Ik zie dat je voor zo'n €60 een T-Neon setje hebt, dat lijkt me het beste alternatief in een microkweek.
          Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Dat kan,je hebt een heel gamma aan spaarlampen,enkel letten op de kleurcodes (6500 is om te groeien)
            Een ha'ndige harry moet best wel wat deftig in elkaar boksen

Comment

100eu ghehehe okej omdat jij het bent ....
              nee nee had deze link gewoon nog staan ,https://desjop.nl/index.php?item=sec...tinbasket=true

zie wel juist dat het 155 is maar met iets van 250eu kom je er wel , incl genoeg voeding en badge zaadjes en die setup van de link en de rest .
              plagron terra growbox 45eu ofso badge zaadjes en feest kan beginnen !

wel genoeg in lezen of die 250 eu heeft alsnog geen zin ...

wil je eventueel verder gaan in het kweken is kijken naar hps setje wel aan geraden .

Groeten Steundje .

Comment

Ga naar de hun in de buurt van Gent sint pieters! Koop er 6 cfl 23w tornados en hang deze er boven, kan je ook al wat leuks geve!

Sent from my C2105 using Tapatalk
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Gdog bedankt voor de tip en weet je waar precies die winkel is aan Sint Pieters grtz

Comment

Heb iets gelezen over klieven dat het een laatste duwtje in de rug geeft bij het plantje heb het vannacht nog uitgevoerd bij mijn plantje en een stukje tandenstoker door het stammetje gestoken nu maar hopen dat er toch wat meer van komt dan een stickie grtz
                    Foto komt zo snel mogelijk ze slaapt momenteel nog

Comment

....

dees is 2 gezegdes waard .

wie nie waagt , nie wint !
                      en nen ezel stoot zich geen 2 x aan de zelfde steen .

geven de mense tips enz word da grandioos genegeerd .
                      t'amusement ermee .

Comment

We zullen zien wat er van komt zal jullie laten weten en binnenkort ga ik weer een kweekje doen wel verbeterd en weer met labelzaadjes grtz

Comment

En ik negeer geen tips ik ga mijn kweekskills verbeteren dankzij jullie tips enz maar nu wil ik gwn nog zo veel mogelijk van mijn plantje halen grtz

Comment

als je wil leren kweken gaje ook je foutekes moeten in zien man .
                            da plantje daje daar hebt smijt da in de vuilbak daar komt niks aan letterlijk niks ...
                            in den tijd daje u hier nog druk in aant maken bent en je best voor aan't doen bent steekt die energie in iets nieuw .
                            tis maar om tehelpen maar ge doetr mee wage wild he .

Comment

Ja das wel waar maar vind da zo zonde en kweet dak er nii echt iets van ga halen maar als ik al iets kan proeven wat ik zelf heb in de grond gestoken ben ik al blij en was toch mijn eerste keer nu ga ik opnieuw en verbeterd iets nieuws beginnen groeien nieuwe zaadjes en nieuwe hoop, tijd, water, liefde en groene vingers.
                              Btw kan ik dat kleintje nog na het mini oogstje nog in groeifase zetten? Of is dat verloren tijd grtz

Comment

@StonieMontanna: en dat van dat klieven heb je ook uit verschillende betrouwbare bronnen vernomen, en ze zeiden overal hetzelfde ?
                                (was Stoney Montana bezet ?)

Da's apart, dan heb je de site van A.R.T.S gemist denk ik, daar staat bijvoorbeeld veel goeie informatie.
                                Zoals bijvoorbeeld dit kleine stukje over klieven in het hoofdstuk plantkunde :

Er zijn twee hoofdstromen te onderscheiden:
                                De wortels nemen water en voeding op en transporteren dat naar de top van de plant.
                                Daar aangekomen verplaatst het water en voeding zich pas over de andere plantdelen ( daarom zie je bij watergebrek dat de plant eerst het kopje laat hangen).
                                Daarom is verdamping noodzakelijk voor de plant en krijgt niet alleen de hoofdtop voeding maar ook de onderste toppen, dus hogere opbrengst.
                                Verdamping krijg je door koude of warme droge lucht.

Een maximale groei is alleen mogelijk bij een ongestoorde wateropname ( dus met een mes in de stam een beschadiging aanbrengen voor een snellere bloei kan, maar de top zal dan minder water en voeding krijgen, dus lichtere toppen en hierdoor minder opbrengst geven).

Maar het fabeltje klieven en donker zetten, of droog zetten is erg moeilijk uit te roeien.
                                Je toppen gaan er in ieder geval niet van groeien.
                                Last edited by QnQ; 20 January 2015, 10:26.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X